Jumaat, Mei 16, 2008

Terapi??????

bulan nie ( MAY ) merupakan bulan terapi untuk diri aku. bukan terapi dengan pegi SPA atau Sauna tapi dengan memanjakan diri aku dengan shopping.lucu kan terapi dengan bershopping. setengah orang akan memanjakan diri mereka dengan pegi SPA atau bercuti tapi aku nie plak memanjakan diri aku dengan beberapa cara salah satunye bershopping.

Cakap pasal shopping aku nie memang suka shopping tapi yang best nye aku tak sangat particular dengan sesuatu jenama. As long aku selesa memakainye sudah memadai. Tapi kali nie shopping aku agak keterlaluan sebb aku telah shopping sakan.Sakan dari erti kata yang aku sendiri tak pernah lakukan sebelum nie

Aku terbeli jenama yang aku sendiri pun tak penah pakai iaitu Jacket Guess Jeans, sehelai T-shirt berjenama Banana republic dan sehelai t-shirt GAP. Konon nye bila ada sales nie aku nak pakai untuk raya nanti padahal raya ada lagi 5 bulan. alasan sangat kannn ( gambar2 nye nanti kemunculan selapas inie - kalo sempat ,,,,,,,,,)

selepas itu plak aku shopping baju biasa sahaja Kemeja dari Padini Concept Butik untuk di pakai masa kenduri kawin kawan aku 1hb June di Seremban nanti. Cuma hadiahnye je yang belum beli lagi. Nanti le aku bincang dengan kekawan aku nak kongsi2 beli hadiah atau sendiri2.


Dan memandangkan baju kerja dah tak bertukar sejak kerja di company nie, aku tutup mata je dengan membeli 3 helai baju kerja. Yang penting 2 colour pink ( 1 plain pink and another one stripe pink) dan sehelai biru kotak2.

So cukup rasa nye dengan terapi yang begitu mahal bagi aku untuk bulan may nie. hiks

Dan esok aku akan memulakan perjalanan jauh yang pertama dengan kereta aku ke Cameron Highland.

Tiada ulasan: