Khamis, Mei 29, 2008

APA YANG MENARIK

ermmmm apa erkkk yang menarik semalam???? welll keje mcm biasa je cuma boss dari Sydney datang melawat aku kat opis sesambil tu dia buat final interview untuk staff baru. Dan tengah hari aku bawa dia makan Seafood kat area opis aku nie. Dia yang nak sangat makan so aku bawa je le. Habis lunch we have a short meeting. Dia kasi tau aku in couple of month nanti, dia nak recruit another 3 staff untuk support Australia operation. Yang hari nie hanya untuk support S.E.A. But he did give me a complementary token sebb aku managed untuk buat keje aku dan support sorang staff aku. Dan dia nak aku buat cross fucntion matrix job in couple of month together dengan sorang staff dari Hong Kong. Dan siap kasi tau aku yang dia nak aku focus on Global indirect spend reduction. Wow terkejeut beruk aku mendengar. Mana tak nye makin berat le keje aku lepas nie. Kalo setakat North Asia tak pe le ini terus global supply Chain. x kisah le janji dia happy dan aku happy untuk bonus yang akan datang. hehehehe

Habis keje aku terus balik umah sebab nak teman kan Mal dan Fizi beli baju baru untuk pegi kenduri fadil ahad nie. Mal siap perli aku " ni nak pegi teman ke atau nanti ko yang beli lebih banyak dari kita orang". hehehe aku senyum je le. Tapi memang niat aku nak teman dia orang pun sebb aku dah beli baju kemeja 3 minggu lepas. Bila sampai Padini Concept Store di Ikano, memasing membawa diri dengan memilih baju. Aku cuba tahan nafsu untuk bershopping tapi akhirnye aku tewas. aku sempat grab 2 belt, 1 cap and 1 V-neck tshirt.



tapi yang beli warna hijau dan satu lagi warna orange. warna merah nie hanya sebagai contoh bentuk belt yang di beli ( mati le curi gambar dari website lain) ahaks

Tiada ulasan: