Selasa, Mei 13, 2008

rentetan kereta dan Sydney

Rentetan dari isu WRH 846 yang lalu, aku dapat panggilan dan juga email dari kekawan yang bertanya apa itu WRH 846. Dan bertanya bila nak post gambar kereta aku di sini. So jawapan nye tak de masa lagi nak ambil gambar kereta. Tunggu lah dengan sabar dan yakin yang satu hari nanti aku akan post juga gambar kereta ku itu ( walaupun ada yang dah tahu dan ada yang penah sekali dua naik kerataku itu) hehehe

Hari nie aku x de benda nak cerita sangat oleh itu aku hanya nak post sedikit gambar aku semasa di Sydney tahun lepas.

Harbour Bridge Sydney dari 2 tempat yang berlainan. Satu dari kawasan perumahan Elit dan satu lagi di kawasan hotspot pelancung.


Nie gambar di atas Harbour Bridge yang menjadi kebanggan Sydney.Pepagi org Sydney dah berjoging sakan atas jambatan nie tapi aku bergambar sakan hehehe

Market City ala ala Petaling Street atau Central Market di Kuala Lumpur dan di sinilah aku membeli sedikit sebanyak buah tangan untuk kekawan dan sedara mara.


Tempat yang famous di Sydney. Anda pasti tahu nama tempat tue kannnn......




Tiada ulasan: