Sabtu, Oktober 25, 2008

Sialan

F*ck , Hanj*ng, P*antat , B*rua. P*ki

Geram hati ini hanya tuhan saja yang tahu u ols.. Maklum le dlm I berhati2 menjaga barang baru I yang tak sampai setahun di beli tetiba tanggal 25hb October satu malapetaka berlaku. Iyeee le pagi sabtu tu ingat nak pegi shopping dan pegi money changer sebab 1st Novemeber I akan ke China atas urusan kerja. Tetipa bila sampai di F*ucking kereta bawah rumah I, I Nampak kereta I dalam kejadian yang normal akan tetapi bila I buka je pintu baru le I terperasan yang cermin tingkap pintu hadapan kereta I telah di cerovoh dan di pecahkan oleh binatang yang tak bertanggungjawab. Nasib baik le aku nie bukan jenis yang menggelabah tak tentu pasal. Aku check dulu apa yang hilang dlm kereta dan binatang tu hanya ambik duit syiling yang aku rasa tak sampai pun 3 hengget. Dan juga set manicure aku serta anak patung kucing pemberian kawan aku hari tu. Sorry ye Ody sebb anak patung mu ittew telah di curi manusia yang berperangai seperti binatang.

Ini lah keadaan kereta aku.





Dan setelah membuat laporan polis di balai Polis Sungai Besi, aku un terus ke Pusat Service kereta yang selalu aku pegi di Bandar Tun Razak itteww untuk menukar cermin tingkap kereta ku itu. Maka hangus le duit untuk cermin tingkap baru tu RM171.50. Kepada tuan yang memecah cermin tingkap kereta tu aku doakan dia mampus secepat mungkin juga. Memang mak bapak ko dapat ko tu adalah ibubapa yang paling malang sebab dapat anak mcm ko tu.

3 ulasan:

zaif berkata...

anggap je lahh dugaan hidup... nak wat camne lagi.. seb baik ko tak tinggalkan barang2 berharga dalam kete tu.. kalo tak, bertambah lagik la sakit ati tuh... parking kat bawah umah ko tu mmg terdedah ngan risiko... tapi heran, takkan takde org nampak kot..

taufik berkata...

itu le. nasib baik i tak tinggalkan apa pun2 dlm kete tu. kalo i tertinggal camera i ittew , terpaksa le i menyewa camera baru u ols setiap bulan :)

ina berkata...

omg!!! mmg mangkuk ayun tu.. drug addict kot. i know the feeling. sian ko..sabar ek