Rabu, Oktober 15, 2008

PotLuck

last week sebelum pegi bercuti di cherating, aku ada inform budak department aku untuk organise potluck. ingatkan nak buat secara kecil kecilan je and suprisingly mendapat sambutan dari semua budak opis. dah isnin nye akusuruh dia orang collect duit dan emailkan information untuk semua staff.

aku contribute lemang untk program bebudak opis nie. So kira nye tahun nie nan ado open house dari aku le kann sebb ini dah kira open house gitewww. maybe next year le kot once aku dah own sebuah rumah baru selesa buat open house nie. I can cook and get all my officemate merasa masakan aku yang tak berapa sedap ittewww.

Lemang sponsor by Supply Chain team member



roti jala oleh our traffic department



spaghetti yang di buat oleh seorang sr engineer


mee dan bihun goreng yang di bawa oleh org lain

hamper yang di terima dari sebuah syarikat

another hamper

some kuih raya and junkfood

jom makan



JANGAN MEN " SPEKULASI " plak , kekekeke

Tiada ulasan: