Jumaat, Ogos 01, 2008

KOREA!!!!!!!!!!

semalam aku habiskan vendor report audit aku sebb pagi nie aku nak kena submit ke auditor di Australia. So report habis dlm kul 7mlm. And aku ambik Fit di LRT Asia jaya dlm kul 8 gitew. Since both of us belum dinner, so on the way back to Sungai Besi kita org decide singgah makan di sebuah restoran yang dulunye aku suka makan di Penang.

Tempat di tak de le jauh mana pun. Dekat Plaza Pantai berdepan dengan Angkasapuri dan Federal Highway. Sebelah je dengan Menara Rebung telekom tu.

Selection makanan nye bagi aku tak sehebat Penang nye outlet. SO aku kasi 3 bintang je

bola2 api hehehehe

pelbagai rasa daging yang di perap


Sayur sayuran yang akan di celur

Seafood selection
ini plak interior design of this restoran
(abaikan orang yang makan tu sebb dia tak termasuk dalam interior design kedai nie)



Tiada ulasan: