Khamis, Ogos 28, 2008

Hari kasut sedunia

Wahhhh pepandai je aku kasi tajuk nie kan. Bukan apa tetiba je aku terpikir nak beli kasut. Maklum le dah setahun aku keje kasut pun x de beli. So awal bulan nie aku terbeli 4 pasang kasut dlm satu hari. Actually kos kesemuanye tak de le membebankan sebb 2 pasang aku beli masa FILA buat warehouse sales sebelah dengan opis aku. Manakala 2 lagi Primavera buat 3 day clearance sales di Alamanda.

So inilah kasut FILA yang aku beli masa warehousesales tersebut. I like the gold lining tue. walaupun MURAH tapi nampak menarik juga. pakai pun selesa.




ini plak kasut yang aku beli di alamanda ittewww.



dan ini plak kasut sandal yang aku beli untuk di pakai masa raya bulan 10. dah tak lama lagi pun raya. apa salahnye buat persediaan awal sikit. ( baju raya pun dah siap di tempay bulan 7 hari tue)
ini kasut keje. Suka kolor nye. maklum le so far aku hanya ada 2 jenis kolor kasut. As usual black dan juga brown. so merasa le kolor kelabu plak this time

Koleksi kasut bulan august 2008.

Tiada ulasan: