Selasa, Ogos 12, 2008

Fire drill

hari nie opis aku buat firedrill practise. Rasa mcm lawak je, maklum le semalam aku ada dpt email dari HSE unfortunately aku delete je. banyak lagi email aku nak baca instead of this HSE info. tetiba aku nye kawan depan meja inform aku hari nie ada fire drill demo.

hehehehe. Ok je le kannnn

dan tepat 1030am. loceng berbunyi. terasa mcm zaman sekolah dulu2 plak. maklum le loceng rehat kata nye. dan kita orang berkumpul depan bangunan. Aku ingat kan company tempat aku keje je yang berkumpul tapi semua orang dalam bangunan nie. termasuk le staff Johnson & Johnson, Ebrox dan a few lagi.


kekawan opis bergumbira untuk rehat yang seketika.

abang bomba memberi penerangan abang dan kak bomba. Garang je muka akak ittewwww. kekeke
muka yang garang tetap nak sumbat kat dalam blog KANNNNNNNN

Tiada ulasan: