Isnin, Januari 05, 2009

pembukaan 2009

Selamat Tahun Baru buat u ols semua. ( rasa nye belum terlambat lagi kannnn)

anyway nak story sikit, malam new year i tak kemana2 pun sebb malas nak menempuh heavy traffic di KL walaupun ada kawan baik aku mengajak ke clubbing. Adakah muka aku nie kaki clubbing????? hanya orang yang dekat sajo mengenal manikam nye. hehehe

lagi pun penat pindah rumah belum habis lagi ( nanti i akan publish keadaan rumah baru i itu ye). semalam baru habis mengemas ruang tamu dan bilik tido tetamu. This weekend aku dan housemate aku akan buat major touch untuk master bedroom. tak tahu lagi apa konsep yang nak di terapkan nanti. masih mencari idea.

Anyway aku pegi tengok midnite movie di IKano last friday. dengar dia nye sinopsis mcm best cite nie. so aku dengan Eisz, nobit dan Fit terjah ikano walaupun ada salah faham pada asal nye which cinema yang patut we ols pegi. credit to Nobit yang berjaya memandu dengan 30 min dari Ampang ke Ikano.


Tiada ulasan: