Isnin, Januari 19, 2009

away 19-22 Jan

hari nie 19hb Jan aku tidak masuk opis so aku telah setkan auto publish. Sebb aku tak masuk opis kerana aku menghadiri latihan for Certified Supply Chain Professional yang di sponsor oleh company. alhamdullillah semoga aku akan menjadi lebih maju di dalam kerjaya aku dan mana tahu rezeki aku nanto boleh juga jadi Procurement or Supply Chain manager/Director in one of those MNC company. ( itu le cite2 aku sebelum umur 35thn) . so please do expect that there is no reply from me start today sampai le Jumaat. Petang jumaat plak bertolak ke Langkawi. So mana tahu mungkin akan ada update / gossip live dr AWANA PORTO MALAI

anyway sedikit pciture pasal makan2 yang one of the department kat company aku keje organised. Jamuan makantu di adakan di SASAKE Japanese Buffet kat menara UOA KL. ala sebelah Pavillion tu je. I would recommend sesapa yang suka japanese food ke sana sebb banyak sangat pilihan nye. aku rasa more than 100 variety of japanese food. unfortunately gambar tak di benarkan. So ini je yang sempat aku curi2 ambik.




saw the guy at the back??????






common sushi that you can find in any japanese restaurant but here there have more then 20 variety

Tiada ulasan: