Rabu, Disember 10, 2008

midnite movie mlm nie ( midvalley)

Helloooooooo

since esok merupakan public holiday untuk selangor, so hari nie aku dengan En Fithri bercadang tengok midnight movie kat Mid valley. ermmm cerita apa erkkk. nak tengok Lost dan Found macam ok juga tapi aku buat keputusan tengok Bolt je( as usual keputusan diktator kata nye... hehehehe). Dengan teknologi yang canggih manggih sekarang nie so aku pun beli je online. malas le nak beratur nanti tengah2 malam tue. lagi pun boleh choose seat sekali. maklum le hari nie kan hari rabu. mesti ramai yang nak gi tengok wayang sebab cik murs kata nye.


dan esok aku nye aktiviti adalah ke bank uruskan aku nye housing loan dan juga kalo berkesempatan nak ke pejabat hasil dalam negeri. maklum le dah hujung tahun nie. kena take this opportunity sebab public holiday untuk selangor dan buat semua urusan2 di KL. untung bagi sesapa yang keje di selangor kannnnnn.

hehehehe

Tiada ulasan: