Khamis, Disember 04, 2008

CNY 2009 di Langkawi

Aloha..... hehehe
3 days back i membelek kalender i and sudah tentu i nampak next month ada 4 days cuti. (include dengan Chinese new year). And as usual aku nie cukup pantang kalo cuti lama2 kalo x buat apa, and cari punya cari tempat yang aku nak pegi, semua nye mahal. Ingat nak stay kat Cherating but baru je ke sana 2 bulan lepas. Nak ke Kuching , fligh nye mahal le plak. Nak cuti luar negara, rasa nye lari budget plak sebb bulan 3 i plan nak pindah rumah, bulan 8 nak ke Jogjakarta. Lepas tu plak bos i dah includekan nama i ke another training ( not confirm yet either je Shanghai atau Hong Kong or Shenzhen again) . dan akhirnye selepas bermuzakarah dengan Encik Fitri ( walaupun i yang buat keputusan) finally managed to get hotel di awana porto Malai Langkawi In fact price nye agak murah sbb hanya bayar RM322.00 untuk 3h/2m. iyeee le u ols kenapa i kata murah. Inikan peak season . masa raya plak tu. dan aku share cost nie dengan En. Fitri. Dia kan dah start keje . harus le dia bayar sama sebb konsep sharing is caring gitewww.


And since flight mcm tak berbaloi je untuk kami berdua yang mana cost pegi balik sajo dah almost RM600, aku dengan En fitri decide naik bus MARAliner je. and as usual aku le yang arrange transport dan penginapan . Encik Fitri hanya hulurkan duit sajo. hehehehe. Talking about Maraliner nie, ini adalah kali ke 3 aku naik perkhidmatan dia orang. Memang selasa sekali bus nye. aku beli online dan boleh pilih seat yang kita nak. VIP seat le u ols. So sesapa nak join ke Langkawi , boleh le booking dan kita enjoy di sana.


x sabar rasa nye nak pegi holiday next month. Maklum le since encik fitri keje dengan company yang ada kaitan sedikit sebanyak dengan tourism dan F&B , we wols akan dpt special diskoun untuk underwaterworld dan makan di sebuah restoran. Terima kasih selagi ye En fitri
p/s : and our next trip encik fitri akan cover semua perbelanjaan. clap clap i suka u ols ahaks

Tiada ulasan: