Isnin, Disember 15, 2008

House Found & majlis bertunang

Alhamdullilah


setelah bebarapa bulan memikirkan untuk berpindah dari rumah sekrang, akhirnya semalam aku dengan Fitri dah dapat rumah lain untuk di sewa. So hujung bulan nie start 25hb aku akan sibuk dengan persiapan berpindah. Maklum le aku kan start cuti krismas dari 25 hingga le 4 January depan. dan akhir bulan nie juga aku kena ke Melaka untuk buat persiapan photoshoot kenduri kawin anak kepada keluarga angkat aku tu. harap nye tidak le menjadi beban sangat untuk aku ke Melaka dan mengemas rumah baru nanti. Maka dengan ini berakhirlah sudah hikayat Bandar Tasik Selatan. Aku akan berpindah ke kawasana baru nanti. Yahoooooooo



rumah nye x mahal sebb bukan kondo atau teres double story. hanya lah flet yang telah berusia 8 tahun. namun bagi aku sudah cukup selasa untuk aku tinggal. sebb Jarak nye ke opis hanya lah 15km. dan lagi pun sewa nye tak sampai pun RM400. Murah sangat kannnnn. kemudahan yang ada banyak seperti klinik, Jusco, McD, bank , stesen minyak dan kedai runcit.



dan semalam juga sebelum aku pegi jumpa owner rumah, sempat le aku pegi tolong sedara kawan aku tu bertunang.
hantaran dari pihak perempuan


sesi make over oleh mak andam tersohor First time i jumpa mami dan i like him very much. Dia bukan jenis yang sombong dan ramah sekali. to mummy, im waiting for your WALI 2. muahhhh
sesi menyarung cincin
hantaran dari Pihak lelaki

Tiada ulasan: