Khamis, Disember 18, 2008

Beg + lab series skin care

Dear readers

since weekend nie i ada job sikit kat kampung, so aku dah beli beg baru. maklum le aku x de beg baju yang elok sikit. even last trip masa balik kampung beraya aku hanya bawa beg plastik dan gantung baju je dalam kete. So kali nie di sebabkan aku balik kampung dengan di temani beberapa kawan. so terpaksa le aku beli beg baju juga. melayang RM100 duit aku untuk beg nie. Chantek juga. nasib baik le ada sales kat Isetan kalo idak melayang juga duit aku lagi sekali

dan di kesempatan Isetan buit sales , aku sempat juga beli skin care product dari Lab series. ada a few kawan aku yang pakai product nie dan respond dari dia orang amat baik. Iyeee le dulu i hanya pakai sabun cap kapak sebab tu le muka i tak pernah elok. BUt since isetan buat promosi untuk product nie, aku saje je nak cuba. Trial pack nie pun dah RM100 u ols. so kita tengok le nanti kalo kesan nye bagus dan kulit muka i tidak lagi berminyak teruk, maka i akan sokong product lab series ini.

Tiada ulasan: