Isnin, November 03, 2008

China - day 1

hi u ols.

oleh kerana hari nie training habis awal, so dengan cepat le aku naik bilik nak update blog. lagi pun penat le dah 4 hari di sini ashik jalan ke sana sini dengan budak opis aku. tadi pun dia orang ajak aku makan malam tapi malas rasa nye. habis kalo dah makan malam di luar harus le mahal dan rugi. maklum le aku nie bukannye kaya mana pun. So terpaksa le bawa maggie dr KL ke China nie.

Anyway ini bukan nak cerita tentang apa yang berlaki hari nie tapi nak story kat u ols semua rentetan peristiwa yang berlaku on the first day aku bertolak dari KL

Fly with Shenzhen Airline ( KLIA to Shenzhen)
becarefull with the food that serve to you ( include Pork) , Luckly i have not eat them ahaks

Arrive shenzhen airport lebih kurang 1230 tengah hari. Berjerebu kan Shenzhen nie.

lepas je clearkan semua urusan dengan Imigresen, terus ambik teksi ke hotel. and its took about 45min to the hotel. Check in and terus letak beg dlm bilik dan berehat seketika. Ingat nak tido tapi i nye kawan ajak pusing2 bandar Shenzhen and see what we can explore in this big city.

bilik tido i yang agak besar dan chantek

bangunan pencakar langit




shopping mall yang terkenal kat area Huaqiang Road North adalah MOI Department store di aman ia nye lebih kurang Sungai Wang di Bkt Bintang tapi tempat yang murah adalah women world dan Men World. kedua2 shopping mall nie specialise in selling goods base on gender. SO kalo u ols nak beli baju pompun pegi Women World and vice versa.

Tiada ulasan: