Rabu, September 10, 2008

Again!!!!

ermmmm x tahu le nak kata apa. mungkin penyakit nie dah semakin kritikal. Dah berjangkit dengan captain Hooked yang gilakan perfume2 nie. walaupun entry lepas aku kata aku dah x nak beli benda nie tetap le terpaut dengan bauan nye

Aku beli masa liburan di jakarta tempoh hari. cuma 30 hengget murah dr herga yang ada di malaysia nie. beli sebelum naik flight di airport Jakarta ittew. baunye memang menarik sebb ala ala caramel gitewww. Dah lama perfume ni ada di pasaran kalo x silap aku tahun 2006 cuma aku je yang slow membeli nye. maklum le ongkos nye x cukup.

"The perfume evokes a succession of lovely places with vibrant colors and scents, melding frangipani blossoms from Bali or Borobudur, cherry blossoms from Japan, thanaka wood (worn by women and children in Myanmar), incense and rice, vanilla and white tea from China"
sinopsis memang menunjukkan perfume nie untuk golongan women. hahahaha

kotak yang masih berbungkus dengan plastick duty free but its not free

pandangan dari sudut atas kotak


Pandangan sisi

Tiada ulasan: