Isnin, Julai 28, 2008

wangian online

15 July hari tu entah macam mana aku tergatal tangan untuk order one of aku nye favourite. Tapi aku tak pernah lagi beli tanpa menghidunye. iyeee le wangian2 nie kalo kita nak beli harus le kita letak pada kulit kita dan tengok tindakbalas kimia tu sesuai atau tak dengan body odour kita kan. But after a few research dlm internet , aku nak tahu samada bau dia mcm mana. Husky ke, woody , spicy ke akhirnye aku kata " ALA ORDER JE"


so aku pun submit le borang nye 2 minggu lepas and this morning Nationwide express sampai ke opis aku dan aku menerima satu bungkusan dari penat lelah aku mengisi form hari tu.


hahahaha dan ini lah kotak yang aku terima tue


dan aku suka bau nye yang memenuhi cita rasa dan deria bau aku nie. aku tersenyum je kat opis sehingga kan a few kawan opis aku pun noticed benda nie. Iyeee le benda yang aku suka buat koleksi dah sampai dan aku tak salah membeli nye. See the sexy botol nye. hehehehe

Tiada ulasan: