Isnin, Julai 21, 2008

sejuk ke?

20 July ( ahad)

ahad aku sepatutnye ke Semenyih umah kawan baik aku tetiba dia kata masalah dia dah selesai. So aku dengan fitri tak de plan nak buat apa. call pakcik tailor nak hantar kain baju melayu yang aku beli semalam , pakcik tu kata dia tutup kedai hari nie. So kepala buntu kejap. Suddenly aku terkata " apa kata kita lepak di Genting , petang kita turun le" and he agreed.



So aku telepon Shafikah samada dia nak join atau tak. so kul 11pagi ambik shafikah di kolej dia dan terus drive ke genting. Malang sungguh bila sampai Skyway under maintenance dan kita org terus drive sampai ke puncak.

kabus yang tebal dan langit gelal semacam je. nak hujan le tue rasa nye. lepas je parking terus kita orang menuju ke KFC dan lunch di sana. sambil makan di luar sana hujan turun dengan lebat. What a day today. Tak boleh le nak bersuka ria di luar.



So kita orang pun lepak2 je kat dalam sampai kul 6 ptg baru gerak turun ke KL semula.

Tiada ulasan: