Isnin, Julai 21, 2008

santai

aktiviti minggu lepas ada le a few activities yang aku buat

19 July (sabtu)

Punya le semangat bangun awal pagi. U know what i did. Pegi gym di Plaza Pheonix dan beli nasi lemak yang sedap rasa nye di hadapan Produa service centre bandar tun razak. Habis je breakfast aku dengan Fitri terus gerak ke GSC One utama. tiket wayang dah beli since hari rabu . nak tengok cite Journey To The Center Of The Earth. So aku kasi 4 bintang untuk jalan cerita nye sebb ia nye lebih kurang sama dengan jalan cerita fiksyen lain.hehehe


Habis cite yang menarik nie, kita orang pun lepak2 le keliling bangunan one utama nie. Masuk jusco but nothing special.and after that we decide lunch kat Sushi Groove. Deco nye agak menarik sekali. Ianya sebuah restoran japan. Thats why le nama nye SUSHI GROOVE.( i tell you about this SUSHI GROOVE in another chapter) Habis makan we all jalan2 lagi and baru aku teringat yang aku belum beli kain untuk di buat bahu melayu. WHo say raya lambat lagi. Lagi 2 bulan lebih je lagi. So kalo nak tempah tailor harus le kena beli kain sekarang. So terus kami bergerak ke area masjid India / TAR.

Fitri suggest kita orang tengok kain di Jakel. baru je menjengah kaki di tingkat satu dah terserempak dengan Sham. Dia teman mak angkat dia kot yang keje satu opis dengan dia. lepas sembang lite2 kita orang pun pusing punya pusing unfortunately satu kain pun aku tak berkenan. Price nye langsung tak setanding dengan kualiti fabrik. nasib baik le aku ada pengalaman kerja dengan retail industry nie. So kita orang buat keputusan jejalan ke Harison plak. but sebelum tu sempat masuk ke kedai area situ juga. Masuk je harison the first question yang aku tanya akak tu, tahun nie warna apa yang ramai orang beli. Akak sales tu kaya warna hijau dan purple. ermmmm tak jadi le aku ambik warna hijau takut nanti sama plak materialnye. lepas meluangkan masa sejam kat harison tu terus aku sambar kain silk warna coklat tanah dan sehelai sampin.

malam lepas rehat kat umah dlm kul 10 gitew, call asri tanya kalo dia nak join kita orang jalan2 pusing KL tengah malam nanti, and he confirmed nak join. and you know where we heading to? kekekeke cuci mata di kolam air panas Selayang. kawan aku sorang nie teruja dengan suasana di sana. Malumle 4 thn sudah aku pegi situ,kolam air panas nye di tengah2 belukar dan sekrang dah cerah dan ada gerai makan. orang ramai plak tue. but as usual ianye telah di upgrade menjadi komersial sikit

Tiada ulasan: