Khamis, Januari 19, 2006

RUMAH KECIL

Ini adalah kali kedua dlm tahun nie aku edit kan sedikit nukilan ringkas aku .... wah bagus juga kan ada blog nie. selain dari koita mencurahkan isi hati kita terhadap apa yang kita lalui semasa sihat dan sakit dapat juga kita masukkan gambar kat sini untuk kekawan tengok. Aku pun baru je tahu teknologi nie sebab sebelum nie aku langsung tak tahu yang buat benda nie semua senang je.. cuma nye dengan ada kehendak atau tak aje......nasib baik juga ade kawan kawan yang begitu hitech macam si lego. zyf dan iesz. Dia orang nie yang membuat aku mcam ketinggalan IT plak hehehe. (jangan perasan sgt tau) aku nie hanya cite je kat sini sebab tak tau nak tulis apa hehehehe..... ok lah kepintaran dan kerajinan hak milik setiap insan wah wah wah...
aku hari nie rasa happy sebab bila fikir balik selepas sekembalinya dari KL 4 bulan lepas ..... aku dah ada sebuah rumah kecik yang mana ianya hasil peluh aku sendiri. Walaupun umah nie kecik tapi cukup le untuk aku tinggal sorang . Perabut dalam umah aku nie pun aku bawa balik dari KL... so nak cari di penang nie susah le sikit sebab design nye memang tak de di penang nie... tapi murah je barang barang dalam umah aku nie...hehehehe



so seronok juga tinggal kat umah kecik nie sebab ada sedikit privacy . Sekeliling umah aku majoritinya adalah student. So tak de cik tipah, cik nab atau cik kiah yang nak buat ketupat petang petang.opppssss jangan yang tersentap tau ... tapi ini lah realitinya kalo hidup dengan jiran yang dah berkeluarga. tambahan plak makcik2 yang suka lepak kat bawah ke... tak tahan aku nanti. mujurlah rukun tetangga di sini selalu buat rondaan so tak de lah port orang tua nak buat ketupat atau lemang di luar musim perayaan.
So hujung minggu nie aku update kan cite yang lain plak. atau mungkin gambar aku plak ke ... so komen lah sikit ye nanti

1 ulasan:

eisz.net berkata...

wah .. aku tertiba ter detected yg ada org mention nama aku walaupun salah ejaannya. wakakaka. all rise dude. keep it up! jgn lupa tagboard, otherwise, it can be easier to let some ppl comments. wah. skrg dah pandai amek gambar. cayalah. wa sapot lu kiah.