Jumaat, Januari 20, 2006

KAWAIII


Tentu ada yang tertanya apa plak kawai tu. Sebenarnya aku sendiri pun tak tahu , selepas aku tanya "kawan" aku sorang nie rupanya ianya adalah japanese language yang bermaksud "suka". Mana tak nye bila dia ada kelapangan tu, dia akan sms atau chat dengan aku kat YM . So happy lah dia sikit ... dia tu dah kena tekanan perasaan sebab belajar bersungguh sungguh. So aku nie lah yang menjadi tempat dia menghiburkan hati dia yang sepi kat sana. Betul ke nie...... entah lah nanti biar dia sendiri yang baca blog nie dan buat komen ... Aku gembira hari nie sebab minggu nie aja aku selalu sampai umah awal atau pun pegi keje lewat. Semua nie gara gara jumpa supplier yang mana most of aku nye supplier di perai. So dalam termenungkan nasib aku kat atas feri sempat juga aku ambil photo .... kelakar le plak sebab orang penang pun ambik gambar atas feri juga... alah ala ala pelancung gitue...
Wah... tenguk tu cantik kan penang nie... mana ada negeri lain yang ada feri secantik ini. kalo ada pun hanyalah kapal atau sampan je... makanan di penang nie pun sedap sedap juga sebab tu ramai kekawan aku nie suka makan je... Kalo yang kurus makin montel... kalo yang montel tu semakin montell le jawabnya. hahaha.... Apa yang aku melalut nie ... Anyway this is a great life in penang. Aku dah kembali mendapat hidup seperti lima tahun dulu. Great food, people and etc....

Tiada ulasan: