Ahad, Mac 01, 2009

kehabisan pencuci muka

hi olsss

2 bulan lepas aku telah mencuba menggunakan pencuci muka Lab series dan ternyata ianya agak sesuai dengan kulit aku nie. so starter kit yang aku beli hari tu herga nye RM100 siap ada pencuci muka, toner, moistouriser tapi botol kecil le. dah nama pun starter kit. takkan dia nak kasi botol 100ml plak kannn

so memandangkan trial pack itu dah habis, terpaksa le membeli nye juga. suprisingly dia nye nye pencuci muka 100ml pun dah herga RM85.00 hengget. wahhh mahal gila product nye tapi aku berpuas hati le . sebb ianya sesuai dengan kulit selama tempoh percubaan 2 bulan yang lepas.
dan kawan2 pun kata ada nampak perubahan sikit dengan kulit muka aku yang dulu berminyak dengan teruk. apatah lagi bekas2 jerawat yang meninggalkan bekas lubang2 derhaka itteww



1 ulasan:

Amor Rizan berkata...

selama mak idup, mak tk penah guna pencuci muka.. kulit mak gebu mcm kulit telur.. GITUUUU... manakala khannnnnn...anjing tk statement itew.. ala sun, nk cantik, rajin2 ambik kolagen.. sure meletop kulit uols.. bukan suntik tau, supplement.. ada kt farmasi, dlm 200 lebih dr jepun.. tp result dia, fauziah latif pun terpaku.. gituu- fauziah mak bgkan...