Selasa, Februari 24, 2009

Training 2009

hello readers
since rezeki tahun 2009 bertambah rezeki, begitu juga tanggungjawab kerja yang semakin bertambah, maka minggu lepas manager i ols telah membuat appraise my last year performance. kalo u uols nak tahu i nye performance appraisal yang di kasi oleh manager itteww adalah excellence katanye. so dia telah suggest i untuk menghadiri 2 sessi training iaitu "essential for supervisor" dan juga presentation skill.
ermm bukan senang kan untuk menjadi seorang supervisor. dan untuk menjadi seorang supervisor bukannye dengan memberi arahan je tapi harus menampilkan contoh melalui teladan. wahhh gitueewww
so i entittled untuk menghadiri kursus selama seminggu mengikut carta yang di sediakan oleh management. Tempat nye masih lagi belum di putuskan but antara tempat yang di susun oleh management antara nye adalah Pune-India , Melbourne- Australia, Shanghai- China, Singapore dan juga Hong Kong. so tunggulah bulan depan mana tempat yang bos akan nominate nama i. alhamdullilah kursus cum holiday lagi kata nye.


Tiada ulasan: