Jumaat, September 22, 2006

kebosanan

Hari nie perjalanan hidup aku mcm biasa je. bangun pegi keje punya le awal 530 dah terjaga dari tido . lepas tu kat opis plak x de keje nak buat asgik surf internet je..... cukup kul 12 aku melantak dengan opismate aku... plannye nak balik awak tercapai juga impian aku. Aku gi jumpa supplier kat Perai sebab sabtu aku ada shipment ke Bangkok. So aku pun ambik le peluang tu jumpa supplier jap . Aku sampau umah kul 530. Tiba je kat umah aku minta housemate aku tolong download movie yang dia ada dlm laptop aku. Punya lama ambik masa untuk download tu . Dari kul 6ptg sampai le kul 830 mlm. Tapi banyak le movie yang di download aku dr laptop dia ke laptop aku.

habis je download, aku basuh baju yang dah seminggu tak di basuh. lepas tu kul 10mlm aku start duduk depan TV nengok one in a million. Bagi aku biasa je le performance nie sebab aku nie tak de le nak kata support sangat program realiti nie. Cuma nak mengikuti perkembangan semasa je.

Dah cukup masa aku masuk bilik tido sebb esok nak keje dan juga petang nye aku ada kelas dr kul 2ptg sampai kul 6 ptg.

Jumpa lagi

adios

Tiada ulasan: